dijous, 13 d’octubre del 2011

Explicació del tema que vull tractar: Michael Jackson, tot un mite

El meu treball de recerca es decantarà sobre la musica com ja he dit abans, per mi la música es un sentiment, em reflecteix emocions, els meus estats d'ànim etc... El  video que he penjat nomes era per mostrar-vos un estil de mùsica i un cantant que a mi m'agrada molt. Aquest treball consistirà en buscar informacio, videos, imatges...que reflecteixin el que us vull intentar fer coneixer amb mes profunditat com es la vida i la trajectoria de Michael Jackson, es un cantant que ha marcat historia gracies a l'esforç, creativitat, la seva peculiar manera de ballar, el seu estil de musica, videoclips i mil coses mes que podria dir-vos. Va ser un artista, que per desgracia ja ha mort, que tothom n'ha sentit a parlar, a mi m'agrada molt i espero que a vosaltres el que us vull mostrar tambe.

1 comentari:

  1. segueixes sense concretar el tema... no eren les emocions de la música? ara és la vida d'en michael jackson? hummm....

    ResponElimina