dissabte, 3 de març del 2012

Questionari sobre el meu videotutorial.

1- Com titularé el meu videotutorial?
R/ Pork ribs with barbecue sauce
2- Em cal posar un subtítol? En cas afirmatiu, quin?
R/ Si. Com preparar-les
3- Què ensenyaré a fer?
R/ Com es preparen unes costelles de prc amb salsa barbacoa, al estil americà.
4- Tenint en compte que en el videotutorial cal que hi hagi, com a mínim, dues parts ben diferenciades, la demostració i l'explicació, quin contingut hi haurà a cada part?
R/ En la demostració
5- Quan ho enregistraré?
R/ La setmana que bé.
6- És a l'exterior? Hi haurà molt soroll?
R/ No, tot es farà dins la cuina de casa meva, aixi que no hi hauran sorolls externs.
7- Què faré per aconseguir la màxima qualitat d'imatge i de so possible?
R/ Primer de tot ho grabaré amb la camara bona,  com que ho fare en un lloc  en el que no sents sorolls de cotxes tele etc... tindrà una bona calitat de sonorització, i a l'hora de grabar i fer imatges també dons posaré la llum adecuada.
8- Quina càmera utilitzaré?
R/ Cannon.
9- Em cal l'ajuda d'algú? De qui?
R/ Si, li demanaré a la meva mare  que em grabi i si en algun momnet se m'oblida algun detall li demanaré ajuda.
10- Hi posaré música? Quina? D'on la treuré?
R/ Si, per que es creei un ambient més agradable i es fagi més divertit i entretingut. La trauré de l'Itunes, i posaré tota mena de cansons.
11- És bona idea incloure la URL del meu bloc als crèdits del videotutorial?
R/ Si, perque així pogueu conèixer el meu blog millor.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada