dimarts, 15 de novembre del 2011

Qüestionari del meu projecte creatiu.

  1. Sobre què/qui estàs fent la recerca al teu bloc?

 R: Sobre la vida, estil,etc... de Michael Jackson
 2. Perquè creus que pot considerar-se art?
R: Per que  la música per mi esta relacionada amb l'art.
3. Què faràs com a projecte creatiu? Explica-ho detalladament.
R:El que faré serà cantar una cançó de Michael Jackson amb la meva mare.
4. Quines tècniques i/o materials et fan falta?
R: Ordinador,càmara de fotos per grabar, micròfon....

5. Necessites que algú t'ajudi? Qui?
R:Sí, la meva mare
6. Quin títol tindrà la nova creació?
R:Hold my hand
7. Podràs portar la teva creació a l'exposició oral?
R:No, perquè em fa vergonya i el que faré serà portar-ho grabat
8. Com registraràs el procés? En video o fotografia?
R: Utilitzaré les dues coses, tan el vídeo com la fotografia em serviran per realitzar-ho
9. Quan creus que tardaràs en fer-ho?
R: Dons crec que tardaré 2 setmanes màxim 3.
10. Quins dies ho faràs?
R: Dimecres, Divendres i Dissabte.
11. Pots fer alguna part del projecte a l'escola?
R: No.

1 comentari:

  1. en el projecte creatiu calia 'crear' alguna cosa no només 'recollir' informació... descobreix que fan els teus companys i t'ajudarà a entrendre-ho millor. Llegeix l'entrada http://tictacvideo.blogspot.com/2011/11/projecte-creatiu-de-la-primera.html

    ResponElimina