dimarts, 15 de novembre del 2011

Presentació fotoreportatge

El meu reportatge anirà sobre una serie d'imatges que faré amb l'ajuda d'un company meu.
El que vull aconseguir es crear un fotoreportatge sobre Michael Jackson, que per qui no sepiga que es un fotoreportatge podria definirlo com a el registre visual d'algun fet de manera que qui ho vegi quedi informat de l'esdeveniment sense necessitat absoluta de textos. Faré que el meu company es vesteixi d'ell i darrere i posaré una cartolina negra gran, i ell estarà estirat al terra sobre la cartolina fen de Michael Jackson, reproduint els seus passos de ball. Espero que hos agradi. http://www.youtube.com/watch?v=PsvRCMLb9uo

5 comentaris:

  1. Mònica he triat recomenar el teu blog perquè m'agrada en Michel Jackson. Al entrar m'ha agradat que els colors estan bé i el bloc es veu molt clar.

    ResponElimina
  2. M'agrada l'idea! Espero amb impaciència el teu fotoreportatge:)!

    ResponElimina
  3. m'agradara molt per què a mi també m'agrada Michel Jackson

    ResponElimina
  4. Jo espero que les fotos semblin d'en Michael Jackson de veritat. A mi m'agrada aquest bloc perquè va d'aquest artista que a mi sempre m'aagradat.

    ResponElimina
  5. Mòniica! M'agrada molt el teu fotoreportatge i estic impacient per veure'l. M'encanta en Michael Jackson i crec que el teu treball pot quedar molt bé!:)

    ResponElimina